Oвај модел је дошао као наследник легендарног модела Аскона крајем осамдесетих година и почетком деведесетих. Кад је изашао био је визуелно веома примамљив модел што се касније и показало истинитим масовном куповином широм Европе и наставком производње истог и дан данас.

          У почетку се овај модел производио искључиво као лимузина док су каснији модели добили и караван верзију, али сада о њима није реч. Палете мотора су у бензинској варијанти биле од 1600 цм , 1800 цм, 2000 цм и више у неким спортским варијантама. У дизел варијанти су били мотори запремине од 1700 цм који су били веома мали потрошачи, а са веома добром погонском снагом.

          Лимарија је традиционално за Опела у та времена била јако лоша и данас се на моделима јављају корозије и то им је главна мана. Цена је била веома приступачна за ову класу аутомобила па је тако био доступан ширим народним масама. Односно, ко год није имао пара за БМВ и Мерцедес довољно средстава, куповао је Опел Вектру. Унутрашњост је била пристојног изгледа, солидних материјала, пуно унутрашњег места на свим клупама и веома добро понашање на путу.

          Перформансе су биле одличне, а делови јефтинији као и данас. Овај модел се може наћи код нас по цени од 2000 до 4000 еура у зависности од стања лимарије и године производње.