Овај модел је постао веома популаран код нас средином осамдесетих година двадесетог века. Његова популарност се везује за чињеницу да се производио у Кикинди што га је чинило повољним и приступачним за домаћег купца. Ових година ово је био један од аутомобила атрактивнијег изгледа на нашим друмовима.

            Опел Кадет се као и већина других модела производио у више варијанти. Постоје верзије са троје и петоро врата. Такође поред основне «суза» верзије постоје и лимузина и караван варијанта. Што се тиче мотора нудила се широка палета, од бензинаца 1300, 1600 цм3, па до дизелаша од 1600 и 1700 цм3. Овај распон мотора утиче и на велике разлике у потрошњи, а дизели су веома економични.           

            Унутрашњи ентеријер овог аутомобила је изузетно савремено изгледао у време његовог појављивања. Све је одрађено веома квалитетно, што се не би могло рећи за спољашност која представња најслабију тачку. Лимарија је лошег квалитета, па је стога веома тешко наћи добро очуваног половњака. Једина варијанта је наћи неки гаражиран примерак.

            Цена половњака овог модела се креће од 1000 до 2000 хиљаде евра. Могуће је пронаћи и нешто јефтиније, али такви примерци готово да нису употребљиви. Главне предности овог модела јесу ниска цена, доступност резервних делова и релативно издржљиви мотори, док се главни недостатак огледа у веома лошој лимарији.