Тешко је рећи нешто о овом моделу, а да то већ сви нису сазнали. Попу-ларни "Југо" је први домаћи аутомобил који је комплетно направљен у Срби-ји ( од идеје до крајњег производа ) и који је извожен у Америку. Овај модел траје већ више од двадесет година и све до пре неки дан је одолевао техноло-шком напретку који је захватио и наше друштво.

          Модел Југо се може наћи у више варијанти зависно од тржишта коме је намењен и мотора који је у њега уграђен. Тако да постоји варијанта овог аутомобила која је била намењена америчком тржишту и варијанта за домаће и европско тржиште. Југо за "амере" има јачу шасију и амортизере, а и контролна табла му је прилагођена за то тржиште ( брзина у миљама на сат ). Са друге стране ако погледамо моторе разликујемо варијанте са моторима од 1000, 1100 и 1300 цм3, које према томе имају 45, 55, 60 или 65 КС.

          Лимарија овог аутомобила је доста лоша и веома брзо пропада, док унутрашњи ентеријер делује доста јефтино и слаабо, а сам аутомобил је доста неудобан због малог међуосовинског растојања и трвдог ослањања.

          Цена половног Југа зависно од модела се креће од 500 до 2000 евра, а за те паре је могуће пронаћи и аутомобил у веома добром стању, јер је много аутомобила на тржишту које продају први власнци и који нису много прешли.

          Што се тиче резервних делова ово је најповољнији аутомоби. И сами делови и њихова уградња су веома повољни, а о доступности не треба ни говорити.