Када се погледа две деценије уназад, тешко да се можемо сетити било ког "страног" аутомобила који се више укоренио на овим просторима. Вероватно је то због тога што овај аутомобил пружа оно што је купцима ниже куповне моћи са ових наших простора најбитније, а то је економичност, трајност и веома мало улаганја током века трајанја. Са друге стране овај аутомобил се производио на територији бивше СФРЈ ( у Сарајеву ) па је стога био много доступнији и повољнији за наше купце.

          Овај аутомобил се може наћи у више варијанти зависно од мотора који је уграђен. Постоје верзије са бензинским моторима од 1300, 1600, 1800 и 1800 ГТИ цм3 и са дизел моторима 1600 и 1600 ГТД цм3. Верзије са дизел моторима су много економичније и трајније, а једина мана им је паљенје у зимском периоду. Потрошнја оваквих верзија је 4 - 6 литара на 100 км. Са друге стране бензинци троше више и до 50 % зависно од верзије.

          Што се тиче лимарије треба нагласити да је она углавном добра. Овај аутомобил није превише удобан због малог међуосовинског растојанја и тврдог ослањања иако је унутрашњи ентеријер направљен од квалитетних материјала. Контролна табла је прегледна, а распоред контрола прилагођен кориснику.

          Цена половњака овог типа се зависно од годишта и стања у коме се нала-зи, као и од верзије мотора износи 2000 - 3500 евра. Треба нагласити да је понуда овог аутомобила на тржишту велика, али да је доста тешко пронаћи неки у изузетно добром стању, због веома велике километраже коју су прешли, осим ако нису препаковани. Са друге стране резервни делови су веома доступни и доста повољни.